نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
دل كندن از كین برای یوونتوس مشكل است!

دل كندن از كین برای یوونتوس مشكل است!

 

در حالیكه طرفین در كلیات به توافق دست یافته‌اند اما گودیسون پارك باید برای استقبال از ستاره ایتالیاییِ یووه اندكی دیگر نیز صبر كند.

 

رومئو اگرستی خبرنگار ایتالیایی وب‌سایت Goal از موافقت مویس كین مهاجم 19 ساله یوونتوس برای پیوستن به اورتون خبر داده و در ادامه تصریح كرده كه مذاكرات نخست میان این دو باشگاه با موفقیت انجام شده؛ هرچند تیم انگلیسی در خصوص یك بند سرنوشت‌ساز در قرارداد این ملی‌پوش آتزوری همچنان مخالف است.

 

در حالیكه به نظر می‌رسد به زودی خبر رسمی انتقال بازیكن آینده‌دار بیانكونری به جمع تافی‌ها در رسانه‌ها منتشر شود، اصرار یووه برای انتقال قرضی و تبدیل آن به ‌بند خرید دائمی در سال آینده (در صورت توافق طرفین) و عدم موافقت اورتون با این خواسته، باعث شده تا این ترانسفر همچنان قطعی نشود. طبق گفته اگرستی بر خلاف شیوه انتقال، دو تیم بر سر انتقال 36 میلیون یورویی كین به اضافه 4 میلیون پاداش و مزایای ویژه به توافق رسیده‌اند و مینو رایولا مدیر برنامه‌های این بازیكن نیز هم‌اكنون در لیورپول حضور دارد.

 

اورتون كه پس از قطعی كردن فروش آدمولا لوکمن وینگر تهاجمی‌اش به باشگاه لایپزیك با مبلغ 22 میلیون، آماده بود تا زوج مناسب تئو والكات مهاجم سرشناس و 30 ساله‌اش را هرچه سریعتر انتخاب كند، در هفته‌های پیش شرایط مویس كین را زیر نظر داشت تا اینكه به نظر می‌رسد سرانجام با سفر فابیو پاراتیچی به انگلستان، توانسته در آستانه جذب بازیكن مدنظرش برای خط حمله آبی‌های شهر بندری لیورپول قرار بگیرد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: